Vraag en antwoord nieuwe aanmeldprocedure

Waarom deze wijziging?

De reden voor deze andere wijze van inschrijven is dat wij enerzijds met de tijd mee willen gaan, maar anderzijds dat de oude wijze van opgeven en betalen erg arbeidsintensief was voor het bestuur. Zo bleek er altijd licht te zitten tussen het aantal opgegeven deelnemers en het aantal binnengekomen betalingen, waardoor via het steeds vergelijken van opgaven en betalingen, de discrepanties moesten worden opgelost. Zoals gezegd een wederkerende monnikenklus die we op deze manier denken te hebben opgelost. Via deze nieuwe wijze bent u aangemeld voor de reünie, heeft u al gelijk betaald en ontvangt u via de mail een toegangsbewijs voor de reünie.

Is het wel veilig?

Sommigen van u vragen zich af of betalen via de website wel veilig is. Buiten het feit dat we gebruik maken van het gerenommeerde online afrekenen via Mollie Payments is er tevens een veiligheidscertificaat (een zogenaamd SSL certificaat) aangeschaft om beveiligde communicatie via de website mogelijk te maken. U kunt dit zelf constateren. In de adresbalk van uw browser staat https://schrijverslda.nl vermeld i.p.v. http://schrijverslda.nl, het eerste duidt erop dat u een beveiligde verbinding heeft met de website waarmee u communiceert. U ziet dit o.a. ook als u internetbankiert, online kleding of bioscoopkaartjes bestelt e.d.

Hoe gaat het in zijn werk?

Inschrijfpagina

U drukt op de knop "Inschrijven voor de reünie" waarna u op de inschrijfpagina komt komt. Er worden u een aantal zaken gevraagd om in te vullen; dit zijn achtereenvolgens:

  • Uw naam (achternaam, voorvoegsels en voorletters) (verplicht veld)
  • Uw voornaam (verplicht veld)
  • Uw (laatst beklede) rang/stand (verplicht veld)
  • Bent u post-actief (verplicht veld)
  • Datum in dienst
  • Datum uit dienst
  • Bent u veteraan? (verplicht veld) (zie NB2 hieronder)
  • Werknemer-id, registratienummer, marinenummer of stamboeknummer  (verplicht veld)
  • Uw contactgegevens (adres, telefoonnummer en emailadres) (verplichte velden)
  • Of u met uw partner aanwezig zult zijn (zie de NB3 en NB4 hieronder)
  • De naam (achternaam, voorvoegsels en voorletters) van uw partner
  • De voornaam van uw partner
  • Het kenteken van uw auto of motor, indien u met eigen vervoer komt
  • Eventuele bijzonderheden, zoals bijvoorbeeld dieetwensen.

NB1: De velden 3 t/m 9 gebruiken wij om reüniefaciliteiten aan te vragen bij CZSK en het V-fonds;

NB2: Met veteraan wordt niet bedoeld of u een postactieve militair bent, maar of u veteraan bent conform de vigerende normen.

NB3: Komt u met uw partner? Vergeet dan niet twee toegangsbewijzen te bestellen (zie stap 2);

NB4: Is uw partner (ex) militair?  Volg voor hem/haar dan ook de procedure, schrijf apart per persoon in en bestel één toegangsbewijs per persoon, zodat we voor hem/haar ook de reüniefaciliteiten kunnen aanvragen. Als hij/zij geen ex-schrijver of LDA-personeel is, dan worden de gegevens alleen gebruikt om reüniefaciliteiten aan te vragen en worden deze verder niet opgeslagen en/of bewaard!;

NB5: Uw contactgegevens worden gebruikt voor reüniedoeleinden en zullen niet aan derden worden verstrekt. zie hiervoor ook onze "privacyverklaring";

Als u alles heeft ingevuld drukt u op de knop "verzenden", de door u ingevulde gegevens worden dan naar ons verzonden. Er is een controle op een aantal verplichte velden, dus er kan een melding in beeld verschijnen dat iets niet is ingevuld. U kunt dit verbeteren en vervolgens nogmaals op de knop "verzenden" drukken.

Als alles verder correct is ingevuld dan ziet u een melding onder in het scherm verschijnen. U heeft de eerste stap afgerond en kunt verder met stap 2

De tweede stap betreft het afrekenen van de entree. Hiertoe drukt u op de knop "toegangsbewijs reserveren", u komt dan op de zogenaamde "bestelpagina" waarop u een toegangsbewijs kunt "aankopen".

Na het selecteren van het aantal benodigde toegangsbewijzen, drukt u op de knop "in winkelmand". Er volgt een melding met een link naar uw winkelmand.

Druk op de link "Winkelmand bekijken" om verder te gaan. U kunt vanaf de Reüniepagina later ook naar uw winkelmand gaan door te drukken op de knop "Winkelmand".

In uw Winkelmand vindt u een overzicht van de toegangsbewijzen die u heeft geselecteerd. Hier kunt u nog eventueel wijziging in aanbrengen voordat u door gaat naar het afrekenen.

Als u uw winkelmand heeft gecontroleerd kunt u verder gaan naar stap 4, het afrekenen. Dit doet u door in de winkelmand te drukken op de knop "Doorgaan naar afrekenen".

In het afrekenscherm dient u uw contactgegevens in te vullen. U hoeft dit in principe maar eenmaal te doen, de gegevens worden bewaard als u een account aanmaakt. Volgende keer kunt u dan simpelweg met uw account aanloggen en zijn deze gegevens al bekend. Uiteraard gaan wij op een correcte wijze om met uw gegevens, u kunt dit nalezen in onze "privacyverklaring". Na het kiezen voor iDeal (vergeet niet uw bank te kiezen) of Creditcard wordt u verder geleid naar de betaalmodule van Mollie Payments en volgt u daar de instructies. Na het succesvol afrekenen ontvangt u de toegangsbewijzen in de mail.

Let op! U dient alle stappen te doorlopen, dus zowel het aanmeldingsformulier in te vullen als de aanschaf van een toegangsbewijs te doen.

Wat doet u met het toegangsbewijs?

U hoeft het toegangsbewijs niet af te drukken of mee te nemen. In principe toont de ontvangst van het toegangsbewijs in uw mail aan dat uw betaling succesvol is verlopen. Bij de poort zal een namenlijst aanwezig zijn en u dient zich met een geldig legitimatiebewijs te identificeren om toegang te krijgen tot het Marine-etablissement Amsterdam. Ook bij de inschrijftafel van de reüniecommissie ligt een namenlijst met (ex) collega's die zichzelf voor deelname hebben opgegeven.

Heeft u nog vragen?

Stel ze via het contactformulier!

 

Naar het inschrijfformulier